Халықаралық құқық нормаларына сәйкес Қазақстан Республикасында мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқықтарының жүзеге асырылуы

https://www.doi.org/10.32523/2791-0954-2025-13-2-31-40


Қаралымдар: 95 / PDF жүктеулері: 24

Авторлар

  • Ақбопе Ергалимова Евразийский национальный университет имени Л.Гумилева

Кілт сөздер:

Саламанка Декларациясы, мүмкіндігі шектеулі балалар, инклюзивті білім беру ерекше білім алу қажеттілігі бар балалар, Инклюзияны қолдау кабинеттері, ABA Therapy

Аңдатпа

Мақалада халықаралық құқық нормаларына аясында Қазақстан Республикасында мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқықтарының жүзеге асырылуы мәселелері қарастырылады.

Зерттеуде БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясы мен Мүгедектердің құқықтары туралы Конвенциясының негізгі ережелері талданып, олардың Қазақстан заңнамасына ықпалы сарапталады. Сонымен қатар, инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасуы, ерекшелігі, қол жеткізілген жетістіктері көрініс табады.

Мақала авторларымен еліміздегі мүмкіндігі шектеулі балалардың қазіргі таңдағы білім алу құқықтарын жетілдіру бойынша да қажетті ұсыныстар енгізіледі.

Жүктеулер

Жарияланды

30.06.2025

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Ергалимова, А. (2025). Халықаралық құқық нормаларына сәйкес Қазақстан Республикасында мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқықтарының жүзеге асырылуы: https://www.doi.org/10.32523/2791-0954-2025-13-2-31-40. Еуразия халықаралық құқық журналы, 14(2), 31–40. Retrieved from https://eajil.enu.kz/index.php/main/article/view/143

Журналдың саны

Бөлім

Мақала