Халықаралық құқық нормаларына сәйкес Қазақстан Республикасында мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқықтарының жүзеге асырылуы
https://www.doi.org/10.32523/2791-0954-2025-13-2-31-40
Қаралымдар: 95 / PDF жүктеулері: 24
Кілт сөздер:
Саламанка Декларациясы, мүмкіндігі шектеулі балалар, инклюзивті білім беру ерекше білім алу қажеттілігі бар балалар, Инклюзияны қолдау кабинеттері, ABA TherapyАңдатпа
Мақалада халықаралық құқық нормаларына аясында Қазақстан Республикасында мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқықтарының жүзеге асырылуы мәселелері қарастырылады.
Зерттеуде БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясы мен Мүгедектердің құқықтары туралы Конвенциясының негізгі ережелері талданып, олардың Қазақстан заңнамасына ықпалы сарапталады. Сонымен қатар, инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасуы, ерекшелігі, қол жеткізілген жетістіктері көрініс табады.
Мақала авторларымен еліміздегі мүмкіндігі шектеулі балалардың қазіргі таңдағы білім алу құқықтарын жетілдіру бойынша да қажетті ұсыныстар енгізіледі.
 
							


